Tema: Re: COMM: stalas
Autorius: fenix
Data: 2018-10-08 00:43:12
2018.10.08 00:23, tranzoo rašė:
> kai tik kompai atsirado - monikas zemiau akiu lygio. nezinau kur jus su
> jonaiciu istrauket kitaip.

tai realiai, as jau pasiguglinau. taip is tiesu tai ir raso visur. as
realiai apshales.

> pabandyk padirbt su laptopu - nustos skaudet kaklai.

oooo!!!!! visos sprando problemos butent nuo spoksojimo zemyn

> nes negerai visalaik spoksot i monika. pagaliau...
>
> telikas ir kinoteatras kita kalba, nes sedi fotelyje

vat cia klausimas kuo sedejimas skiriasi, nes fotelis, tai nebutinai
reclaineris ar pus-gulinti lova.

sakau: cia reabilitologu zinios. ai va, dar bajeriukas - turiu aplinkoj
daugiau stuburininku - tame tarpe su 4x isvarzom. i Girskio centra
nuejus greit ta pop brieda ismusha is galvos. paskutinis menesio senumo
bajeris - vienam "susitvarke" ilgalaike rieso problema, o jau pas
rekonstrukcijos chirurgus buvo lankytasi, paskirta operacija.

ka noriu pasakyt - ne viskas kas placiai aprasyta butinai yra geriausias
imanomas dalykas. viename darbe buvo gal 1/5 chebros, kurie monikus
pasikeldavo max ir dedavo popieriaus packus po apacia.

kitas pvz - mano mama buvo lengvaatlete jaunysteje. tureciau dabar dar
karta perklausti, bet manau prisimenu puikiai: ji sake, kad jos treneris
grieztai liepdavo begioti tik su kuo kietesne avalyne. ar dabar yra
tokios rekomendacijos? kiek zinau krepsinyje - neygi draudzia
perspektyviems zaisti ant asfalto.

ne viskas, kas visuotinai priimta yra geriausia.