Tema: Re: COMM: stalas
Autorius: neratoblogo
Data: 2018-10-08 09:24:05
Nereikia pulti į kraštutinumus. T.y. Pagal rekomendacijas monitoriaus
viršutinis kraštas gali būti šiek tiek mažiau akies lygio. Tuomet kaklas
lieka tiesus (kaip ir rekomenduoja ortopedai). Ir tuo pačiu akies
obuolys sėdi normalioje pozicijoje, veikia mirksėjimo refleksas (akies
obuolio drėkinimas) - t.y. taip kaip rekomenduoja okulistai. Jei
monitorius aukščiau - akis drėkinama prasčiau.