Tema: Re: RAM ir HP Probook 450 G5
Autorius: kef
Data: 2018-09-04 11:07:03
Pats paklausiau pats radau, maciau anksciau
https://www.intel.com/content/www/us/en/support/articles/000005657/boards-and-kits.html.
Du vienodi geriau

"kef"  wrote in message news:pmlea3$edi$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip del Intel® Flex Memory Access palaikanciu procu? Intel® Flex Memory
Access facilitates easier upgrades by allowing different memory sizes to be
populated and remain in dual-channel mode. Tuscias lizdas kaip ir irgi
different memory sizes? Kaip yra?

"Sniegas"  wrote in message news:pmjtul$473$1@trimpas.omnitel.net...

2x8 geriau, nei vienas 16 jei neplanuoji 32 veliau deti.