Tema: Re: RAM ir HP Probook 450 G5
Autorius: MRT
Data: 2018-09-03 12:31:47
> Mano HP Probook 470 G5 turi vieną 8GB.
> Kreipiausi į HP Store (kur ir pirkau) su tuo pačiu klausimu.
> Atsakymas buvo toks.:
>
> "Jūsų kompiuteryje įstatyta 1xHP 8GB SO-DDR4 2400.
> Pristačius mums esamą 8GB SO-DDR4 2400 atmintį, mes galime pakeisti ją į 1x HP 16GB SO-DDR 2400 už 89€ su PVM, arba pasiūlyti
> specializuotą Kingston atmintį šiam modeliui: KCP424SS8/8 KINGSTON 8GB DDR4 2400MHz SODIMM -92€ su PVM
> Pristatymas 4€ su PVM"
>
> Gal specai gali pakomentuoti kaina, kas geriau?

1x8GB keisti i 1x16GB yra prasme, jei norima kazkada susimest 2x16GB.
Jei 16GB RAM atrodo priimtina ilgam - galima apsiribot 2x8GB.
Kai moduliai du - dual channel rezimas galimas (jei jie tarpusavyje "susitaria").

Kur pirktis - sprest tau, bet siaip buna ir po ~88 Eur:
http://www.skytech.lt/search.php?keywords=KCP424SS8%2F8