Tema: Re: RAM ir HP Probook 450 G5
Autorius: Sniegas
Data: 2018-08-31 15:10:07
Aš seną NVMe išlupsiu ir į seifuką padėsiu. Bet gerai sakai - reikia
įdiegti, lai užsiregistruoja ir tada lupti. Ir nupirksiu MX500 500 GB.
Kad nereikėtų jokių dar papildomų ssd hdd dėti. Nerandu rėmelio pirkti,
o be rėmelio ne feng šuj. Turiu stalčiuke du 1 GB išorinius hdd, juos ir
panaudosiu visokiam šlamštui.