Tema: Re: RAM ir HP Probook 450 G5
Autorius: MRT
Data: 2018-08-31 15:33:19
> Aš seną NVMe išlupsiu ir į seifuką padėsiu. Bet gerai sakai - reikia įdiegti, lai užsiregistruoja ir tada lupti. Ir nupirksiu
> MX500 500 GB. Kad nereikėtų jokių dar papildomų ssd hdd dėti. Nerandu rėmelio pirkti, o be rėmelio ne feng šuj. Turiu stalčiuke du
> 1 GB išorinius hdd, juos ir panaudosiu visokiam šlamštui.

Taigi MX500 "nesideda" vietoj to NVMe, sakykim yra M.2_SATA versija,
bet jau totaliai gautusi nesamone.. SSD be remelio ne toks jau ir ne feng suj..
SSD kartais "dvipuse lipnia" klijuoja ar vienu varzu teprisuka..

Jeigu remelis duoda kazkoki ten atstuma (Caponi rase apie ~3-4mm storio gumos gabaliukus), tai gal:
https://www.senukai.lt/p/guminiai-baldu-padukai-vagner-sdh-ep-38-30-x-30-mm-12-vnt/3m1n
Nepamirsk, kad SSD lengvi ir jie pakankamai neblogai gali uzsifiksuoti tiesiog ar to lizdo.