Tema: Re: RAM ir HP Probook 450 G5
Autorius: kef
Data: 2018-08-31 10:05:18
O kam lupti NVMe? Kita turi?

Hm, del raktu BIOSe, niekas nebande?:
https://www.majorgeeks.com/files/details/rweverything.html
http://rweverything.com/changelog/

su tuo viskuo ir dar RW ko gero geras toolsas sufakinti nauja masina. Reiktu
pirma ant kaciu pasitreniruoti.

Neaktyvuota rakta galima sysprepinti i factory imidza. Vargu ar jie taip
daro, ko gero pigiau gaminti su tuo paciu imidzu o keisti tik BIOSe. Na bet
kai neaisku paprasciausia padaryti originalo imidza. Jami acroni ar macrium
reflect ir valio. Atstatymui padarai acronio/macriumo boot diska ir atstatai
nieko nelupes.

"Sniegas"  wrote in message news:pm9aj2$jc4$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, instrukcijoje raso 1x8 GB. O susiderins tie visi dazniai? Ten raso
2400 (nezinau, ka tai reiskia). Ir dar klausimas del Win Pro - as noriu
svarios instaliacijos, be visokio HP meslo. Jei as net neijunges
kompiuterio islupsiu lauk NVMe ir idesiu tuscia suinstaliavus Win Pro
jie aktyvuosis, ar reikia is pradziu originalius instaliuoti, aktyvuoti,
o tik po to svariai naujus irasyti? Kazkaip girdejau, kad raktas dabar i
BIOS irasytas?