Tema: Re: RAM ir HP Probook 450 G5
Autorius: MRT
Data: 2018-08-31 17:31:05
> OKi OKi, imsiu Samsungą, įkalbėjot.
> Į senatvę šykštus darausi, dėl kiekvieno euro drebu.

tas WD2018 gal ir nieko, bet kita puse - Samsung'o
populiarumas, jei kas - daugiau apie ji zinanciu..

> Nenoriu aš SATA SSD dėti. Aš nežaidžiu žaidimų, kad man reikėtų
> užsikrovimo spartos. Eilinis HDD 2,5" man kaip tik kaip antras ne sistemai.

Tipo SATA SSD sparta erzina?.. originalus 256GB SSD liktu
sistemai ir jo spartos turetu tau but per akis..

O kad labai spaustis nereiketu MX500 500GB papildo vartotojo erdve.
Prie ko HDD 2.5"?.. nedek i toki laptop'a HDD nei dabar, nei ateityje.
Sykstus ar ne - bet MX500 tikrai gali sau leist.