Tema: Re: Kompiuteris darbui
Autorius: MRT
Data: 2018-05-29 13:07:14
> Esmė tame, kad ten nėra kritiška ir jautru, tikrai nereikia jokio HA
> (nei upso, nei ecc, nei 2 matinimo blokų). Daug metų sukosi šitas
> reikalas darbo vietoje ant Pentium 4. Ten yra single core versiją, dabar
> planuojamas atnaujinimas ir multi-core versija neperdaugiausiai
> brangiau. Suportas - pardavikai, jie net tos brošiūros nėra perskaitę.
> Programoje yra parametrai dėliojimo kokybe, bet nėra tikslo juos
> užlaužti, nes skaičiuoja labai ilgai, o pagerėjimas mizernas.
> Pardavikai deklaruoja, kad multicore sutaupo apie 2% žaliavos, tai yra
> [...]

Po Pentium4 koks nors i7-8700 yra zveriu zveris..
Suprantu, kad softas keicias, bet tai butu negzotiskas ir "spartus" HW

http://www.skytech.lt/bx80684i78700-intel-core-i78700-hexa-core-320ghz-12mb-lga1151-14nm-box-ausintuvu-p-369338.html

ko gero Intelis isleist ir 8C/16T versija su laiku,
tai nesunkiai pasikeisi MB+CPU reikalui esant,
t.y. gal pasimatys kiek ten taupo ir kiek vargsta CPU.