Tema: Re: Kompiuteris darbui
Autorius: Remigijus
Data: 2018-05-29 12:47:33
Esmė tame, kad ten nėra kritiška ir jautru, tikrai nereikia jokio HA
(nei upso, nei ecc, nei 2 matinimo blokų). Daug metų sukosi šitas
reikalas darbo vietoje ant Pentium 4. Ten yra single core versiją, dabar
planuojamas atnaujinimas ir multi-core versija neperdaugiausiai
brangiau. Suportas - pardavikai, jie net tos brošiūros nėra perskaitę.
Programoje yra parametrai dėliojimo kokybe, bet nėra tikslo juos
užlaužti, nes skaičiuoja labai ilgai, o pagerėjimas mizernas.
Pardavikai deklaruoja, kad multicore sutaupo apie 2% žaliavos, tai yra
daug. Man kyla klausimas ar tikrai reikia ten tiek corų? Gal atitidirbus
parametrus sutaupytų tarkim 1,99% žaliavos su kokiu I7, I9, ar
Threadriper'iu? Pardavikai to net kankinami neišduos.