Tema: Re: Myphone
Autorius: Dikiz
Data: 2018-05-11 10:50:59
nujo per tel linija su modemu nelabai laimes buvo,bet irc  tikrai daug
laimes atnese :)
ISDN namie su 128kb/s buvo diiiidele laime tada  :)

"MRT"  parašė naujienų news:pct1d8$4pr$1@trimpas.omnitel.net...

> Gal nuo zmogaus priklauso, nes pries 30 metu, kai buvo pati
>   kompiuterijos pradzia, is musu klases 15 bernu, kompais kiek
>   azartiskiau domejomes gal tik tryse. As jau 1988 metais
>   susilipdziau is mikroschemu santaka, ir nuo tada ne dienos be
>   kompo, kai daugumai kompas kasdienybe tapo po 10-15 metu.

kokia cia tau kompiuterizacijos pradzia?.. gal kokios istakos..
'97 mokliuku klasej, vos 2 kompai buvo, mano 3-ias..
(robik'a turejau, bet jis freako kompas lyginant su Zilitonais ir Segom)
Po poros metu dar keli klasiokai.. o psichozine kompiuterizacija
sieciau su DSL'o paleidimu.. iki tol irgi buvo, bet intero
turinys ne toks tipo smagus.. plius suko gi GPM lengvata kompui..