Tema: Re: Myphone
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-05-03 12:04:09
Tarkim, nesupratau čia man ar tiem pensininkam skirta :)

Čia labiau atvejis, kai senas diedas laiptais lipa 10 minučių, kad pašte
sumokėt mokesčius, nes vos paeina. Jam pristatoma galimybė tai padaryt
kompu (džiaugiasi, jau delfi skaityti moka). Supratęs, kad kad reikės
atsakinėti į klausimus (pildyti laukelius) pradeda kurti 20 priežasčių,
kodėl pašte pildyti knygutę yra geriau.