Tema: Re: Myphone
Autorius: svyt
Data: 2018-05-03 13:06:11
Kazkur girdejau, kad alzhaimeris taip prasideda, siais pozymiais
 galima nuspet ji pries 20 metu. :)
Gal nuo zmogaus priklauso, nes pries 30 metu, kai buvo pati
 kompiuterijos pradzia, is musu klases 15 bernu, kompais kiek
 azartiskiau domejomes gal tik tryse. As jau 1988 metais
 susilipdziau is mikroschemu santaka, ir nuo tada ne dienos be
 kompo, kai daugumai kompas kasdienybe tapo po 10-15
 metu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/