Tema: Re: Myphone
Autorius: Paul_
Data: 2018-05-03 12:22:43
Tas pasakymas "aj man nereikia" gali reikšti daug dalykų:
  - Solidus žmogus gali gyventi ir be "to", nes jo asmeninę gyvenimiška
patirtis jam tą leidžia daryti (jis prisitaiko tiesiogiai nenaudodamas
tos technologijos/know how)
  - Solidaus amžiaus žmogaus imlumas naujai informacijai yra suletėjęs
(kitaip tariant RAM'o mažiau).
          - Iš ankstesnio punkto gaunasi, kad žmogus matydamas tuos
pokyčius ima riboti patenkančios informacijos kiekį.
          - nenorėdamas įžeisti jauno "mokytojo", kurių kantrybė būna
labai ribota, išanksto atsifutbolina, net nepradėdamas mokytis.
Pašalinus nekantrų
  mokytoją, paprastai viskas pajuda į priekį. Čia kaip ceshavimas į
kietą diską trūkstant RAM'o.