Tema: Re: Myphone
Autorius: svyt
Data: 2018-05-03 13:09:32
Nu as irgi daznai einu i banka vietoj to kad paskambinciau ir
 paklausciau, ypac komplikuotu atveju. Ir "tikriau" ir savotiskas
 sportas. Pvz mano mama, jau 85 metu irgi daug kur pesciomis eina
 vietoj visuomeninio transporto, sakydama, kad esu gyva kol
 judu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/