Tema: Re: Myphone
Autorius: Korke
Data: 2018-05-04 20:46:18
ane, bet proto likuciai jei tokie buvo, jau senai joje...
galvojau, gal rimtai koks 70metis cia atrado interneta mobilke
nusipirkes...vienintelis pateisinimas butu buves

nebandei savo atnaujintuose kompuose, youtubej paziureti n klipu is
serijos "best Android
calendars/reinders/visokioskitokioskokiubletdarciaklausi apps"

viskas iskart, vienoj vietoje, o ne cia pist prota ir laukt atsakymo po
keleta valandu ? Kad skaityt nemoki jau visi suprtantame, dabar panasu,
kad ir ziuret norint reikiamus atsakymus suzinot nekazka...

ar klausi kas yra youtubeas dabar ?