Tema: Re: SCSI reikalai
Autorius: useris
Data: 2018-04-13 11:32:02
Aš neseniai gavau Compaq P1220, gana naujas milžiniškas CRT monikas,
profesionaliam naudojimui matyt. Rezoliucija didesnė nei mano DELL U2410,
kuris ir šiaip daugiau nei full HD, bet šalia sustačius vaizdas daug
prastesnis per tą CRT, net nemalonu žiūrėti. Nežinau, ar pagedęs tas CRT, ar
tiesiog palyginus su gerais LCD jiem nėra šansų.

Tai darau išvadą, kad jie nebent dėl kolekcijos reikalingi kažkam (pats
norėčiau IBM, Sony ar pan. brandų), darbui ir taip pilna skelbimuose LCD po
5 €.

Ten krūvoj klavų tik viena Model M matosi, tai dar neaišku ar jų daugiau
turės. Gal dėl įdomumo nuvažiuosiu apsižiūrėt.