Tema: Re: SCSI reikalai
Autorius: useris
Data: 2018-04-06 12:47:43
Turiu Macintosh SE 1/20, Classic, Performa 475, Performa 6200.
Iš jų 6200 turi CD-ROM'ą ir palaiko PC floppy formatą (475 gal irgi, dabar
nepamenu).
Senesni nepalaiko ir kiek man žinoma diskelių įsirašyti negalima su PC, nes
įrenginių greičiai skiriasi, kažkaip vieni rašo fiksuotu greičiu, o kiti
kintamu.
Commodore Amiga 500 pavyko įsirašyti disk imagus pasidarius kabelį flopiko
pajungimui prie LPT porto. Dar kažkokiam senam kompui esu matęs softo, bet
Macintoshui tipo neina.
Kokį buvau matęs variantą - kelti softą į naujesnį Macintoshą, kuris palaiko
PC formatą ar turi CD-ROM'ą, ir su juo pasidaryti Macintosh formato flopiką.
Tai su 6200 turėtų pavykti, dar nemėginau.

Jo, tinklus turi integruotus, bet dar nesidomėjau kaip jie ten jungiasi.

Šiaip mano pirmas kompas buvo Pentiumas su Win95 (dar vėliau gavau Toshiba
DOS'inį kilnojamą kompą su gas-plasma display), tai nepradėjęs domėtis
senais kompais neįsivaizdavau, kad visi turi savo skirtingas failų ir
flopikų sistemas.

Kas už mane seniau naudojasi kompais, įdomu išgirsti kokių patarimų ar
hackų, kaip su jais ką įdomaus nuveikt.