Tema: Re: SCSI reikalai
Autorius: MRT
Data: 2018-04-07 17:07:19
> Lygtais PowerPC. Jo, šitie turi skaityti abu formatus, tai per juos ir
> teks bandyti kilnotis į senesnius Macintosh.
> O kur Lietuvoj Macintoshai būdavo naudojami? Mokyklose IBM būdavo, kitur
> irgi PC compatible, neatsimenu kad kur būčiau Macintosh matęs. Maniškiai
> iš Vokietijos, Lenkijos.

Baltu lanku redakcijoj buvo/dominavo.. laikai ~1999 ko gero..
Tiesa, HW ten jau buvo senas.. berods su Radius? 21" CRT Monochrome..
Mama apkaita ant jo kapojo.. bet kazkuria operacija
(reikejo 1-2 kartus per menesi ja paleist, kad DB prasisliauztu),
ant to senojo Mac'o truko ~50min, maniskis MMX200 susukdavo per ~2min.

Duomenu apsikeitimas eiliniais 1.44MB flopikais.

Kitu kompai ten irgi Mac'ai buvo.. turejau kontakta Fimoj,
tai ten ta apskaitos programele buvo dares/priziurejo..
Kazkada kai pas ji buvau rode kompa (Mac) uz 20kLt..
Sake is IAE. Tik tiek, kad tai buvo jau ziauriai senai.