Tema: Re: SCSI reikalai
Autorius: useris
Data: 2018-04-09 11:57:40
IAE tai Ignalinos Atominė Elektrinė? Mačiau pardavinėja visokį šrotą, kiek
matosi tai Macų jokių, IBM Model M klava guli krūvoj, o daugiau neaišku,
neturiu galimybės kelis šimtus CRT monikų išsivežti, nes viskas vienam
aukciono lote.

Galvoju susijungti Macus į tinklą, tarpusavy (2 kompus) skaičiau kad galima
spausdintuvo laidu per serial portus. Kitiem pajungti jau reikėtų papildomos
įrangos.

Macai tai visais laikais, o ypač seniau kainuodavo žvėriškus pinigus, jei
paėmus senesnius modelius ir paskaičiavus su infliacija.