Tema: Re: SCSI reikalai
Autorius: useris
Data: 2018-04-06 12:33:22
Kabelį turiu, abu galai vienodi, vienas į hardą, kitas į Atari. Reikalingas
pačiam, jungti prie Atario, kažkokio softo yra tame harde, ale pastaruoju
metu iš jo užsikrauna, bet nerodo hardo ikonėlės kad jį browsinti.
Galbūt galima jį prie PC ar kokio MAC pajungti, kad įsikelti softo ar šiaip
panaršyti kas ten viduj. Beje išardžius ten stovi paprastas hardas ir
schema, tik neatkreipiau dėmesio į to hardo jungtį.

Aš nesitikiu rasti kažkokių šiuolaikinių detalių, kadangi hardwaras senas.
Tiesiog visokie SCSI adapteriai keliauja į EMP, tai ieškau kas turi
nereikalingų. Kokias jūs turit tas dalis, naujas ar naudotas?

Tai reiškia pirma reikia rasti kortą ir pagal ją jau kabelio vieną galą
atsirinkti, o kitas galas aiškus.