Tema: Re: SCSI reikalai
Autorius: useris
Data: 2018-04-12 16:42:50
Nežinau, sakė į vietą kažkada galima bus atvažiuoti apsižiūrėt. O būna
kažkokių vertingesnių CRT? Nebent kokie seni IBM, bet nemanau kad ten bus
tokių jau senų.
Model M tai mielai nupirkčiau, bet parduoda visą lotą su keliais šimtais CRT
monikų, tai man tą Model M pigiau iš ebay parsisiųst, nei tiek chlamo
išvežt.