Tema: Re: Klausimas dėl SSD įsigyjimo
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-02 18:18:55
Cituoju:
--------------
Konkrečiau tas lėtumas pasijaučia su Lightroom:

1. kai lakstai tarp RAW nuotraukų pirmyn/atgal turi palaukti šiek tiek,
kol užkraus nuotrauką.
2. kai užmeti copy/paste presetus, neužsimeta momentaliai.
3. slankikliai, pvz kai staigiai patempi temperatūrą iki galo ar kokį
exposure patrauki iki galo, tai atsilieka, patempi ir tada palauki kol
pasidarys violetinė nuotrauka :)

nu va tokia esmė.
--------------

Man nežinant konkretaus softo specifikos, bet įsivaizduojant kas vyksta,
nei vienoj vietoj SSD įtaka nekvepia. Tiksliau pirmas punktas gal, jei
šneka apie tai, kad per kažkokį viewerį žiūrimos SSD gulinčios
nuotraukos, ale kadangi jas dar reikia ir nupiešt ekrane, ir užima jos
ne po porą megų (RAW), ir kompas jau posenis (px, kad Mac'as, nieko ten
antgamtiško nėra), tai net ir greitas NVMe diskas ten _iš_esmės_
situacijos nepakeistų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/