Tema: Re: Klausimas dėl SSD įsigyjimo
Autorius: svogunelis
Data: 2018-03-02 13:58:39
Aš tikiu, kad naujas kompas/iMac su 6 metų RAW ir 15 ar 21 mpix lengviau
dirbtu (bet juk anuometinis iMac lengvai dirbo su tokiais tos kartos RAW
mpixeliais).
Kaip sakant, tarkim 2011 metų kompas skraidė su 2011 metų RAW failais.

Bet tai ar ne tam naujas iMac, kad pavežtu dabartines 30-40 mpix RAW
nuotraukas? :) 2017 metų technika turėtu skraidyti su 2017 metų RAW failais.

"MRT"  wrote in message news:p7b4ki$b2c$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu faktas, kad kažkoks lagas jaučiasi dirbant ir nėra polėkio. Nėra to
> jausmo, kaip kažkada prieš 6 metus pvz su Aperture - viskas skraidė.
>
> Lightroomas pats naujausias šių metų. Classic.

O gali rast ~6metu senumo RAW ir ant ju isbandyt?..
Nors augant HW resursams, kartais kazkiek pagerina apdorojimo
mechanizmus, t.y. +10% grozio, bet apkrova isauga +500%..