Tema: Re: Klausimas dėl SSD įsigyjimo
Autorius: Caponi
Data: 2018-02-25 15:21:21
Aš sakyčiau - imk. Taip, modelis dar gana šviežias, tai kažkokių
ilgalaikio patikimumo duomenų nėra, bet Crucial turi gerą istoriją,
parametrai OK (praktikškai tiksliai jokio skirtumo su tuo pačiu
850/860Evo nepajausi), apžvalgose kol kas nieko blogo neišryškėjo,
garantija 5 metai.
Jei jau vaikytis greičio, tada reikia į NVMe variantus žiūrėt.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/