Tema: Re: Klausimas dėl SSD įsigyjimo
Autorius: Aladdin
Data: 2018-02-26 08:30:44
Šiaip dar peržiūrėjau testus, tai kas nepatinka, tai kad Crucial truputį čiulpia įrašymo testuose,
būtent jau 512GB modelis, kai kur net 25% atsilieka net nuo Crucial 1TB. Kadangi planuoju ant to
disko keletą virtualkiu pasileisti, galvoju gal vis tik Samsung'ą paimti?:/ O va į personalinį, kur
galvojau 1TB imtis, tai jaučiu tik Crucial - jau su SM 850 vienam lygyje ar kai kur net geresnis ir
kainu skirtumas kažkur apie 90-100 eurų.

--
Sent from my home system