Tema: Re: Klausimas dėl SSD įsigyjimo
Autorius: MRT
Data: 2018-02-27 09:25:37

> Na kišiu aš jį į Mac Mini, taip kad NVMe nepaeis. Jaučiu šį kartą apsistosiu ties 860, nes truputį neramina MX500 įrašymo greitis,
> kad gali būti labai aktualu kelioms virtualkėms tą patį diską zulinant.

Del greicio sueitu ir MX500 manau..
bet 860 tures teoriskai didesni Endurance TBW..

MZ-76E500BW (500 GB) - 5 Years or 300 TBW
Endurance MX500 500GB: 180 TBW

Is kitos puses - 860 brangesnis, bet jis kaip ir lenkia ta MX500..
Aisku uz ta geruma galbut negaila ~20Eur, bet teks ~40Eur uzmest..

250GB versijoj tas skirtumas kiek mazesnis..

PS. 850EVO po ~145 Eur :)
https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/atmintis_hdd_ir_ssd/kietieji_diskai_ssd/samsung_ssd_850_evo_500gb_sata_iii_mz75e500beu