Tema: Re: Dėl geekbuying.com
Autorius: Kesha
Data: 2017-11-16 08:39:35
Bronco used his keyboard to write :

> Kai kurie pardavėjai apie tai parašo prie prekės aprašymo, tada iškart žinai,
> kokį siuntimo operatorių rinktis, norint tax free.
>
> O tas pardavėjas, pas kurį aš pirkau, jokios info apie tax free garantijas
> nepateikęs, tiesiog buvo labai gera pradinė kaina ir greitas siuntimas su
> trakingu "DHL" už 6 eur su centais. Paprastas siuntimo būdas ten buvo
> nurodytas labai ilgas ir be trakingo, neatsiųstų iki Kalėdų niekaip. Be to,
> nurodytas paprastas siuntimo būdas negarantuoja tax free. Tad, ilgai galvoti
> nebuvo apie ką :)

> [...]

O aš maniau, kad pasiėmei su tax free :)
nu reiškias damokėsi keliasdešimt čatlų viršaus :)
šiaip dažniausiai, kai imu kažką brangesnio, tai nusiteikiu, kad teks
pakratyt kišenę, bet dažnai nustebina, nes neprireikia :)
beje penktadienį DHL sakė žinute, kad atitemps man krovinuką, o jo
vertė gavosi kažkur 90 eur lygyje, tai ir pažiūrėsiu kaip ten bus.