Tema: Re: Dėl geekbuying.com
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-14 16:41:06

On 2017-11-14 16:08, Bronco wrote:
> Tai, visgi, tvarkys muitinės tarpininkas, o ne pats DHL? Reiškia, teks
> susimokėti paskaičiuotą PVM + 20 EUR tarpininkui? Teisingai supratau?

Taip

> Dar kas įdomu, pardavėjas skelbia, jog rašys kainą ant siuntos iki 100
> EUR, kai realiai pirkau už 344 EUR, ką sako praktika apie muitinės
> elgesį tokiais atvejais? :)
Px kas ką rašo ant dėžių. Esmė tame, kad be jokių papildomų mokesčių
Lietuvon tu gali atsisiųst daiktus iki 2x Eur (neatsimenu dabar
tiksliai, gal 20, gal 22), ten gal į rusus tas 100Eur orientuotas
labiau, nežinau koks, bet pas juos neapmokestinamas limitas tikrai
gerokai didesnis nei pas mus. Jei muitinei užklius siunta už akies
nepriklausomai nuo užrašų (šiaip per DHL nieko niekada iš kitaicų
nesisiunčiau, bet kažkodėl manau, kad siurblio dydžio dėžė visai
nepastebėta nepraslys, o ir 100Eur jau reikš, kad pagrindas mokesčiams
yra), tavęs paprašys atsiųst pirkimo info (aš tokiu atveju įdedu
užsakymo screenshotą ir banko išrašą), taip kad jei nebandysi nieko
makliavot, mokėsi tiek, kiek priklauso :-)
Tiesa, jei kiltų klausimų, skaičiuojama PVM suma yra apvalinama iki
cielo euro, aš kažkada pašto deklarantus visą dieną dulkinau, kodėl jie
priskaičiavo keliasdešimt centų daugiau nei mano supratimu priklausė -
teisinosi, kad čia muitinė taip suskaičiuoja, jie ni pri delah, bet
galiausiai arba su muitine susirašė, arba patys įstatymus pasiskaitė,
tai bent pagalvojau, kad savo ten ~8Eur "tarpininkavimo mokesčio"
atidirbo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/