Tema: Re: Dėl geekbuying.com
Autorius: bezas
Data: 2017-11-13 08:04:25
Gearbeste iš UK sandėlio teko mokėti už planšetę pagal pilną programą.
Muitinė paprašė atsiųsti popierius kur matytusi jog PVM ES sumokėtas.
gearbestas tik pacitavo jog "custom taxes is buyer responsibility"
Jei salygose nėra parašyta tax free tai tikėtina teks mokėti. mačiau
prie paspirtukų buvo prašyta tax free to Lithuania tai ten tikrai jau
nereiktų primokėti.
Aš gearbeste tą siurbli užsisakiau iš china rugsėjo vidurį tai vis dar
laukiu... tai jei dabar pirkti iš china tai spėju sausio mėnesį ateis.