Tema: Re: Dėl geekbuying.com
Autorius: bezas
Data: 2017-11-14 07:40:50
Pirkdamas palik telefono numerį.
kai atkeliaus į muitinę paskambins muitininko tarpinikas ir civilizuotai
už 20e viską sutvarkys. paskaičiuos muitą PVM ir atsiųs sąskaitėlę.
Susimoki ir už poros dienų DHL atveš į namus.

Ir pašventink šventu vandeniu jog veiktų taip kaip reikia ir viską greit
ištestuok nes ALI dabar išvis išnaglėjo. Seniau case budavo galima
kelti 40-60 dienų. Dabar seka kada pasiemei prekes ir po atsiemimo po
poros savaičių orderis uzdaromas ir visi galai į vandenį.