Tema: Re: Dėl geekbuying.com
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-13 18:19:59
On 2017-11-13 08:04, bezas wrote:
> Gearbeste iš UK sandėlio teko mokėti už planšetę pagal pilną programą.
> Muitinė paprašė atsiųsti popierius kur matytusi jog PVM ES sumokėtas.

Kaip visa tai veikia, kai siunčiama per DHL? Gal teko susidurt? Nes,
teoriškai, jie turi daiktą į namus atvežt...

> Aš gearbeste tą siurbli užsisakiau iš china rugsėjo vidurį tai vis dar
> laukiu... tai jei dabar pirkti iš china tai spėju sausio mėnesį ateis.

Na, ALI yra apribojimas pardavėjui 12-a dienų išsiųst prekę, kitaip
negaus baPkių, o DHL skelbia pristatymą 9-21 diena, tai net paėmus
maksimalius laikus, iki Kalėdų turėtų atsiųsti. Žiūrėsim kaip ten bus.