Tema: Re: Dėl geekbuying.com
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-12 17:58:25
Aš jau pratryniau savo klausimą, nes niekas neatsakė laiku ir jau neaktualu.

O dėl tavo rasto varianto, tai čia senas modelis, bet 197EUR už jį
tikrai gera kaina. Vakar į 11.11 pabaigą ALI atsirado antros kartos
modelis už gerą kainą, tai ten pagriebiau. Pasirinkau siuntimą DHL, tai
nežinau kaip bus su tax, bet primečiau, jog net jei ir teks susimokėti,
kaina vis tiek bus normali, nes sumokėjau 344 EUR.

Va toks:

https://www.aliexpress.com/item/Global-Version-New-Original-Xiaomi-Roborock-Robot-Vacuum-Cleaner-2-Smart-Cleaning-Integration-Auto-Recharge-Ultra/32840108795.html