Tema: Re: synology bėda
Autorius: mix
Data: 2017-09-26 14:33:51
raid1 yra raid1.

naminiam ūky - labai nebaudžiama už vieną diską backupam su salyga, kad
duomenys saugomi kompe.

iš praktikos ~6 metai sukasi ds112j. labai jau senas, labai letas.
backupinasi time machine ir win, +surveilance data ir ~2 filmai per
metus torrentais ateina. pastarieji beverčiai.

su storage - gal kokie 2 accidnetai buvo, kuomet 1 kart nulėkė pačio
synology os ir vieną kart diskas paleido bad'ų. Abejais atvejais data
liko sveika. iš userio pusės - taip pat vienetai kartų - time machine
išgelbėjo.

tikėtina, kad bus dvigubas crash - ir kompe ir nas'e, bat labai mažai ).

už +1 disko ir brangesnio storage kainą geriau kur pavakarieniaut
gerai). +mažiau aliektros ir galimo triukšmo.