Tema: Re: synology b da
Autorius: MRT
Data: 2017-09-20 18:44:02

> Su Fujitsu irgi buvo istorija, bet tada dar žemės ūkio kompiuterizacija
> buvo tik užgimimo stadijoje, todėl realiai nedaug ką šis fail'as
> užkabino :) Pamenu lyg vieną ar du pastipusius Fujitsu rankose teko turėt.

Jie siek tiek amziumi senesni uz 75GXP
Ir toks jausmas, kad tuo metu dominavo Maxtor/Samsung/Seagate/WD
IBM'as man buvo 3-ias HDD po Matrox 6.4GB ir Samsung 10GB.

O su MPG Fudziku susipazinau ~2008m. darbe.
Vienam kompe buvo, kur mandras neeilinis softas gyveno.
Pamenu visa diena sedejau su tuo HDD ir
naudojau MHDD + saldytuvo kamera.

> O Geniai tai kalė visur ir aplink, teko net nespėjusius pradėt kalt
> keist. Genys net mano asmeniniame kompe ėmė kirminų korpuse ieškot :]

75GXP gal ir populiaresnis buvo.. savo laiku as ji pirkau
kaip greitesni uz konkurentus ir kaina berods buvo neuzlauzta.