Tema: Re: synology bėda
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-18 21:18:08
Taip, būna visko, bet visgi norint aiškios diagnozės pradėt reikėtų nuo
normalaus disko patikrinimo, o ne nuo, įtariu, kokio checkdisko ar
primityvaus jo analogo.

Ir taip, diskus NAS'ui geriau dėt NAS'inius (arba tiksliau iš NAS gamintojo
compatibility listo). O kas link tos pačios partijos, tai nors aš asmeniškai
irgi esu šitos senos mokyklos šalininkas, tačiau šiais laikais egzistuoja ir
kita nuomonė - diskus į masyvą reikia dėt iš skirtingų partijų (kontroleriai
jau nebėra tokie "jautrūs", juolab, kad ir tradiciniai RAID'ai buity iš
mados išeina - susmaigstėm ką stalčiuj radom, suspaudėm ką softas pagal
nutylėjimą pasiūlė (o greičiausiai ten kokia neaiški proprietary chuinia) ir
zjbs), taip kažkiek sumažinant tikimybę kad šiuolaikiniuose
daugiaterabaitiniuose masyvuose su 1 "pertekliniu" disku nesubyrės daugiau
nei vienas diskas kelių dienų bėgy (o rizika, kaip matom yra - diskas
išspiriamas iš masyvo, tai būtinai reikia jį dar padročint, vėl sugrūst,
tada gal dar ištraukus padročint, tada pataupyt ant naujo disko
mėnesiuką-kitą - ir visa tai, drįstu spėt, atliekama neturint jokio
backupo).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/