Tema: Re: synology bėda
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-18 15:26:10
Visgi pademonstruok SMART'ą arba pats pasinagrinėk, NAS'as matyt kažką jame
randa, ir paprastai NAS'ai gerokai priekabiau į tuos skaičiukus žiūri, nei
tik į pending/remaped sektorius.
Ir jei nori grynai pats prasitestuot, tai nežinau su kuo tuos BB čekinai,
bet tam geriausiai reikia su to disko gamintojo softu padaryt low level'į ir
paleist pilną check'ą, o paskui dar Victoria ar MHDD prasukt, kad įvertint
paviršiaus būklę - tik jei visi šitie testai praeis, tai galima bus galvot
apie nestandartines problemas - tipo, NAS'as be reikalo kabinėjasi. Bet
abejoju.
Ir bet kokiu atveju aš SKUBIAI pirkčiau tinkamą diską vietoj šito, nes dabar
tavo visi >2TB infos kabo ant suskilinėjusio kušplaukio, pakeisčiau ir
toliau jau su ligoniu bovyčiausi kiek tinkamas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/