Tema: Re: synology bėda
Autorius: Bronco
Data: 2017-09-20 17:10:08
On 2017-09-20 16:38, Lawrence Jamieson wrote:
> Pas mane didziaja dali NAS'e esanciu duomenu sudaro nuotraukos (zmona
> fotografe) ir zmonos darbo kompo backupai.

Tai čia pas visus grupse žmonos fotografės su krūvomis backupų, todėl ir
man keista, kodėl čia kažkas teigia, jog NAS tik filmams...

:)

> p.s. o atsakant i tavo klausima - is linkomanijos media siunciuosi labai
> retai.

p.s. nieko aš neklausiau, ten buvo sarkazmas ;) Absoliuti dauguma žmonių
į namus NAS'us perka tik dėl įvairių "medijų". Aišku, po to juose laiko
ir backupus. Bet jei reiktų vien backupų darymui, tai, ko gero, pora
išorinių 2,5" HDD USB diskų yra gerokai logiškesnis sprendimas, nei
kiauras paras zyziantis NAS. Nes tiesiog retas žmogus turi poreikį
tokios apimties backupams, kiek sutelpa į dabartinius NAS su
dabartiniais HDD. O visi tie PRO fotografai ir semi-pro kino operatoriai
yra tik išimtis iš taisyklės.