Tema: Re: synology bėda
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-18 23:01:20
Dėl pasirinkimo laisvės, kaip ir rašiau, visiškai sutinku, o kas link
"blogos" partijos - nevisai.
Diskai tikrai tikrai subyrės, klausimas tik kada. Net jei tai įvyks ir po 4
ar 5 metų (po tiek laiko mirę šiuolaikiniai diskai, mano giliu įsitikinimu,
niekaip negali būt vertinami, kaip papuolę iš blogos partijos), nesinorėtų,
kad paaiškėtų, kad gamintojas juos puikiai suprojektavo ir idealiai
pagamino, ir visi 4 diskai buvo iš tos pačios serijos. Pas mane viskam
svarbiam yra backupai, diskus aš dažniausiai keičiu nepraėjus net 3 metam,
tai, kaip ir sakiau, prisilaikau senų paniatkių - diskai geriau iš tos
pačios partijos, bent jau vieno RAID1 (kitokių neišpažįstu :-)) viduje.

Nuklystant kiek į šalį - va vienas klientas neseniai nupirko 3 monikus -
kažkokie ~8 metų senumo 24" LG (irgi 3 vnt.) pastipo vienas po kito nepilno
mėnesio laikotarpy...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/