Tema: Re: planshetkos info
Autorius: spakainas
Data: 2017-06-14 09:01:54
Jei atvirai, tai nesuprantu kaip galima būt patenkintu tokiu š gabalu,
imho. Suprasčiau jei rinkoj būtų jis vienintelis, bet kai pasirinkimo
bbžin kiek... Priminsiu, prasidėjo viskas nuo lyginimo su ipadu, ir
tamsta sakei, kad BET KURĮ mid-high segmento modelį paėmus jis PUIKIAI
tarnauja 4 metus ir drąsiai lygiuojasi su abaliais. Kaip pavyzdį
pateikei nexus 7. Mano nuomone jis, švelniai tariant, nelabai koks
pavyzdys, ką ir parašiau.
Man regis vertinimo kriterijai mažumėlę skiriasi ir tiek.