Tema: Re: planshetkos info
Autorius: MRT
Data: 2017-06-08 11:19:47
> Sheip man idomu suzinoti, kokia planshete su Android OS shiuo metu butu
> tokio pat lygio kaip Ipad Air2.
> Tipo softo veikimo kvolitis, kad butu toks kaip Ipad. Fiziniai duomenys kaip
> ir px. Man labjau idomu softo puse, nes turiu Ipad air 2 jau ghmmm 4 metai
> ir jis nei vieno karto nera nuluzes, uzstriges ar dar kazka padares blogo :D

Per daug majkiu turi, kad siulai majkiu plesymo maratona?.. nu OK:

kvolistis priklauso ar kvolitiskas hardvaras, kiek stabilininis OSasas ir kiek nebugovi apps..
hardvariskai sakykim jamamt koki ne papigiai lvl samsung'a bus panasej..
reikia surast lygiavertiska pagal stabiliciu Android'ini OSa..
nu gal atmeskim Imbierines, Medaus, Ledu, Bonbonkiu, Snikers, Ciulpyk
Android'a atmainas ir ziuremim i tas Zefyrkines ar Riesutu versijas,
nes "O" dar tik beta, tai sitos nejamkim stabilyciaus paieskoj..

https://en.wikipedia.org/wiki/Android_version_history#Android_6.0_Marshmallow_.28API_23.29
https://en.wikipedia.org/wiki/Android_version_history#Android_7.0_Nougat_.28API_24.29

ir dar butu i tema, kad nebutu koks senas top modelis su apgreidais OS'ui..
tipo geriau, jei daiktc gime su naujobisku Android OS ir naujobisku hardware..
T.y. jei koks ten Drakonsnapis, tai but gerai, kad Adreno 530/540,
kad jo API but narmalej ir fabrikuotas ant maniau nanamietru
(sviezesnis cexas, gal 14nm butu OK, nes 10nm gal dar bugavoti).

Pabaigai appsus tokio pat levelio pagal kvoliti naudok abaliu pardej,
bet dar paziurek, kad apps developieriai butu kvalified normalej ir Android'ams..