Tema: Re: planshetkos info
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-10 11:12:22
Mane dziugina, po menesio bus 4 metai. Samsung galaxi mega 6.3 mano telefonas ir plansete tuo pat metu. Erzino tik kad garantiniu metu 3 kart buvo remontuojamas, ir po garantijos uz 160 ir 30 euru. Bet cia ne todel kad androidas, o todel kad samsungas. Seimoje turimi trejetas hueway ir zmonos CAT nekelia jokiu problemu.
Daugiau samsungo nebepirksiu, bet androidu atsisakyt kol kas net minties nekyla.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/