Tema: Re: planshetkos info
Autorius: svk
Data: 2017-06-12 14:02:22
Turėjau aš obuolinę planšetkę ir ją labai sėkmingai nusmigindavau kelis
kartus per dieną. Tereikia softo atitinkamo ar greičiau už jos mąstymą
maigyti viską iš eilės ir pavyks.
Turiu androidinę Asus planšetkę pirktą prieš maždaug keturis metus - ir
veikė ir veikia ir nesminga, bet naudojama ne per daug dažnai.
Tad išvada - jei pasidėti ant lentynos ir kartais patapšnoti prieš svečius -
sueis net ir kitaiska.
Jokių maikių nereikia plėšyt, nes nekelčiu abalių po to, kai su abaliu
santykiaudavau nerealiai, nes norėdavai kokio paprasto failiuko įsimetimo,
nelabai legalaus filmo ar muzikos pagrojimo ir pan.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:ohdr7p$o9b$7@trimpas.omnitel.net...

tai, kad laimingas juzeris teigia priešingai.

gali parodyt 4m senumo Androidinę planšetę kuri dar nors kiek padoriai
veikia?