Tema: Re: planshetkos info
Autorius: Bronco
Data: 2017-06-09 23:23:00
On 2017-06-09 19:38, Dainiushas wrote:
> aš tai manau, kad Apple atveju ne mažiau reiškia ir soft'as ir tai, kad
> jis optimizuotas  vienam hardwarui,  vienai ekrano rezai ir t.t., o ne
> daromas kad veiktų ant viso zooparko įrenginių.

Tai duoda rom stabilumui pliusą, bet iš esmės, nebūtinai tą garantuoja.
Pvz. aš Air'ą kokį pusmetį naudojau pats, tai tie kas pasakoja, jog iOS
tai idealiai stabili OS ir viskas joje dirba super stabiliai, tegul eina
šieko pjauti. Porą kartų vos neteškiau aš jo į grindis, kai penktą kartą
per tą patį NFS žaidimą nulūždavo :) O ant android tableto tas pats
geimas ne karto nenulūžo.

Youtube irgi mėgdavo jame užkibti, apple sutvarkė gal prieš pusmetį tą
bugą. O gal ir nesutvarkė, gal tiesiog žmona pagaliau išmoko, kaip
youtubę pilnai per naują paleist ir pas mane nelaksto su tuo ipad'u
šaukdama help :)

Fignia čia tos visos urban legendos apie mitinius apple stabilumus.
Tiesiog nereikia lyginti jų su prastai realizuotais android aparatais.
Arba jei jau lyginam, tai ir lyginkim ką nors gimto iš Android
stovyklos, pvz. Nexus ar Pixel aparatus vs iPad. Tada bus sąžiningas
palyginimas.

Va, pvz. žmona jusina mano nemėgstamą samsungą s7 edge, tai jau daugiau
nei pusė metų praėjo, ne karto nebuvo atėjusi pasiskųsti, jog kažkas jai
neveikia ar užkibo. Nors ten samsungas bbz kokio šlamšto prikišęs į tą
telefoną, bet veikia be jokių kabliukų ir visiškai stabiliai.