Tema: Re: planshetkos info
Autorius: Bronco
Data: 2017-06-13 18:55:54
On 2017-06-13 15:41, spakainas wrote:
> Na ir šiaip negzuso ekranas neįspūdingas, turiu palyginimui keliais
> metais senesnį ipad3, tai anas ir ryškesnis ir spalvos gražesnės, ir
> padengimas geresnis.

Na bet ir radai ką palyginti :) 2013-ais metais Nexus 7 buvo vidutinės
kainos ir klasės aparatas, aš jį pirkau naują Amazonu už 250 eurų. Dabar
jau visokie Pixel yra topinės klasės daiktai su analogiškomis Applui
kainomis, o tada nexus 4 ir 7 buvo deficitiniai middle segmento aparatai
už biudžetinio aparato kainą. Nexus 7 ir neprivalėjo pagal savo kainą
turėti analogišką ekraną, kaip pvz. koks iPad mini, nes kainų skirtumas
buvo ženklus. O iPad 3 iš viso iš kitos kainų operos :)

O dėl korpuso kokybės neturėjau jokių problemų. Aišku, jo nemėčiau bile
kaip ir buvo jis odiniame dėkle. Tokį idealų ir pardaviau paskui, žmogus
iki šiol naudoja ir patenkintas. Jokių sensoriaus "smaukimusi" irgi
nepastebėta. Digitaizeris irgi puikiai veikė. Kažkaip panašu, jog
tiesiog kažkoks brokas tau pasitaikė.

Prisiminus tų laikų njusų postus, dauguma tais Nexus 7 buvo labai
patenkinti.