Tema: Re: Samsung 950 EVO vs 960 EVO
Autorius: MRT
Data: 2017-04-05 22:36:30
> Kaip suprantu, galima rinktis 3 year warranty (kas per akis) arba 100
> TBW, kas na gal nėr kosmosas, bet ne taip dažnai aš įtariu ir rašau. Bet
> dėmesį tikrai atkreipiau į tai.

vargu ar rinktis gali.. greiciau cia du
skaiciai, kurie abu naikina garantija..

> O šiaip tikrai gera proga pamąstyt ar
> tikrai mirtinai man reikia naujo SSD - gal seną dar bandyt drožt iki
> baigsis TBW :D O gal geriau RAM'o dasimest (aišku loterija su
> suderinamumu). Na bent jau thread'o dėka biosą atsinaujinau (jei
> sugalvosiu migruot į Win10, gal bus mažiau bėdų).

pagal tai, kad 500MB tiff'ai apdorojami karta per menesi,
tai tipo galima kantrybe ugdyt.. gal ner totaliai ziauru su tuo 850evo.

RAM'u kainos gal* kiek apsikoregavo (buvo kazkada sukile),
o SSD islieka pabrangusios.. tai kazkaip nebutina SSD imt dabar nzn..

* - tarkim ziurint situs, tai buvo ir pigiau:
http://www.skytech.lt/hx426c15fb8-ddr4-kingston-hyperx-fury-black-8gb-2666mhz-cl15-p-254154.html#tabsnav-2

tik del RAM tarkim yra taip, kad tau geriau butu identiski..
jei labai ilgai uztemsi, tada gali buti sunkiau tokius rasti pardej..