Tema: Re: Samsung 950 EVO vs 960 EVO
Autorius: [mikro]
Data: 2017-04-05 14:56:48
nu cia db, sata kad jau nematytu dabartines mb... gal ten biose prisibures
sudu visokiu? updaitink biosa, nuresetink ir konfigink tik tiek, kiek zinai
kad reikia. ten visokie ramo dazniai, logotipai nes uzpisa kai kraunosi tie
filmukai ir etc...
o visokie satos ahci, beigi pci-e nvmme padefaultu ijungti buna, ten
nereikia kist net ir nagu..

"Zyza"  wrote in message news:oc2jni$q92$1@trimpas.omnitel.net...

Aš kažkaip galvoju, kad čia dėl motininės tokios nesąmonės. Man su Win7
ir esamu Evo 850 buvo taip, kad niekaip biosas nematė. Pavyko tik
klonuojant jau suinstaliuotus švarius Win7 į SSD.