Tema: Re: Samsung 950 EVO vs 960 EVO
Autorius: Zyza
Data: 2017-04-05 22:09:43
Kaip suprantu, galima rinktis 3 year warranty (kas per akis) arba 100
TBW, kas na gal nėr kosmosas, bet ne taip dažnai aš įtariu ir rašau. Bet
dėmesį tikrai atkreipiau į tai. O šiaip tikrai gera proga pamąstyt ar
tikrai mirtinai man reikia naujo SSD - gal seną dar bandyt drožt iki
baigsis TBW :D O gal geriau RAM'o dasimest (aišku loterija su
suderinamumu). Na bent jau thread'o dėka biosą atsinaujinau (jei
sugalvosiu migruot į Win10, gal bus mažiau bėdų).