Tema: Re: Samsung 950 EVO vs 960 EVO
Autorius: [mikro]
Data: 2017-04-05 11:45:23
850pro dabar isviso jokios prasmes nebeturi, jis kainuoja tiek pat, ar biski
daugiau negu 960 evo, kuris way belekaip greitesnis...
o klausejui, nuo 950 kuris irgbi pci-e m.2 iki 960evo speju nepasijaus...
jei koks 850evo butu, tada kitas reikalas...

"Caponi"  wrote in message news:oc2a9o$gqs$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad nėra ten labai ką diferencijuot - padarė tokį stiprų vidutinioką ant
TLC ir psio. Dar keliais procentais pigesnio šūdo nesiima gamint, o kažkokį
ala premium modelį už brangiau ir simboliškai geriau, matyt, tiesiog
neapsimoka daryt. Aš kažkada nemažai 850Pro pardavinėjau, bet dabar jau net
neatsimenu kada siūliau, bo 850Evo realiam gyvenime yra nei kiek ne
lėtesnis, patikimumas problemų nekelia, tai realiai gaunasi kad >30% kainos
skirtumas yra tik už papildomus 5 metus garantijos - įvertinant tai, kad
250GB SSD po >5 metų (tiek garantijos turi Evo) bus tikriausiai vertas
visiškų kapeikų (turbūt dar mažiau, nei dabartinis skirtumas tarp Evo ir
Pro), tai šiandien Pro pirkimas gali būti tikslingas tik ten, kur bus
gerokai didesnės nei eliniam PC'iuke apkrovos.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/