Tema: Re: Samsung 950 EVO vs 960 EVO
Autorius: [mikro]
Data: 2017-04-05 17:43:00
nu tai ka dabar daryt, as priesinga pavyzdi turiu.
tarpkitko, ta pati istorija man buvo su tokiais senuciukais lenovo m58p. ten
desktopiniai eiliniai c2q. buvo updaitinamas ramas, sudeti patys
paprasciausi kingstono kvr1333c9. 2x2gb. vienas kaulas padvese, skytechas
dave nauja pakuote visa kit'a ir bb. nei su 1 nei su 2 kaulais tas lenovo
nepasileido, teko eit ieskot su senesniu ramu paprasto mano paties rinkto ir
pritaikinet, nors ramas irgi toks pat net beroc barkodai vienodi buvo (cia
naujas is garantinio). tai taip ir likau nesuprates. tie ramai kazkokioj
asuso mb vaziuoja ir po siai dienai...
pamenu, kad tas lenovo ir upgraidinant neprieme, bet su bioso updaitu
pradejo kramtyt, bet tai biosas ten jau paskutinis ir naujasnes revizijos
ramas nesuportinamas neaisku del ko...

"fenix@w"  wrote in message news:oc2qoh$2u7$1@trimpas.omnitel.net...

2017.04.05 15:47, [mikro] rašė:
> tai cia su max ram kiekiu visiskai jokios sasajos. ir 1+1 sudejus is
> skirtingu gamintoju, skirtingu laikotarpiu gali bybiene gautis. o ir
> eilines motinos kaip sakai - niprieko, serverynuose dar netaip su tuo
> ramu buna. va padvese hp serve ramas, kingstono moduliai. pakeite
> garantinis visiskai I tokius pat 1/1 ir bybio - neuzsikuria nors tu ka,
> nors tie patys ramai biski naujasniame hp serve pasikuria be problemu.
> teko sukeist, is to naujasnio ramus permest I ta kuriame nusmigo, na o
> tuo ruostu is garantinio gautus det I ta naujasni...

turiu po akim serva su 4 lizdais, VISI 4 yra skirtingo gamintojo ram ir
netgi vizualiai skirtingi... ECC priedo. veikia ir 0 problemu kelia!!!